IX2 კლასი
თემატური გეგმა
2012 საწავლო წელი გაკვეთილის
სცენარი
№
|
თარიღი
|
ტექსტის
გაკვეთილის თემა
|
ზეპირმეტყველების,
წერის, კითხვის სტრატეგია
|
ანალიზის ელემენტები
|
ტექსტის
ენა
|
მიზანი
უნარ–ჩვევები
|
მეთოდი
|
რესურსები
|
1
|
20.IX
სამშაბათი
|
„ავთანდილის
ანდერძი“
|
სიტყვის მნიშვნელობის ამოცნობა კონტექსტის მიხედვით.
პერიფრაზი
|
შაირი, მაღალი და დაბალი შაირი.
|
„ვეფხისტყ.“
ქართული
|
ტექსტის შესწავლა. ენობრივ თვისებებზე დაკვი რვების
უნარი, „საუკუნო საგზალის“ამოცნობა. წყვილებში
მუშაობის უნარი.
|
საგაკვეთილო წყვილებში მუშაონა
|
სახელმძღვანელო. ფურცლები, მარკერი დაფა. გ.მურღულია–„საუბრები
ქართულ ლიტერატურაზე.“
|
2
|
21. IX
ოთხშაბათი
|
„ავთანდილის
ანდერძი“
|
პერიფრაზი.
სიტყვის მნიშვნელობის ამოცნობა
|
მაღალი და დაბალი შაირი.
გვ.21. კითხვა №9
|
„ვეფხისტყ.“
ქართული
|
ტექსტის შესწავლა.
მსჯელობის უნარის გაღრმავება
|
ჯგუფური მუშ.
პრეზენტაცია.
|
სახელმძღვანელო. ფურცლები, მარკერი დაფა. წებოვანი
ფურცლები
|
3
|
22. IX
ხუთშაბათი
|
„ავთანდილის
ანდერძი“
გვ.22. კვლევა
|
სტროფების გამოკვლევა
|
მაღალი და დაბალი შაირი. ესე
|
„ვეფხისტყ.“
ქართული
|
არგუმენტირებული მსეჯოლბის უნარის გაზრდა. მოაწ.წიგნი
გვ.49.
|
ჯგუფური მუშაობა
|
სახელმძღვანელო. ფურცლები, მარკერი დაფა. წებოვანი
ფურცლები
|
4
|
23. IX
პარასკევი
|
„ავთანდილის
ანდერძი“
წერითი დავალების
დამუშავება
გვ.22.
|
მიმართულება
წერა
|
ესე (თეზისი არგუმენტი დასკვნა)
|
„ვეფხისტყ.“
ქართული
|
ესეს წერის
უნარის განვითარება.
|
ჯგუფური მუშაობა
|
სახელმძღვანელო. ფურცლები, მარკერი დაფა. წებოვანი
ფურცლები
|
5
|
26. IX
ორშბათი
|
წერითი დავალების ანალიზი–განხილვა
|
მიმართულება
წერა
|
ესეს წერა არგუმენტებულად
|
„ვეფხისტყ.“
ქართული
|
არგუმენტირებული მსჯელობის უნარი, პრეზენტაციის უნარ–ჩვევების
ჩამოყალიბება. თვითშეფასების უნარის გაზრდა.
|
დისკუსია, ინდივიდუალური გამოკითხვა
|
საშინაო დავალების რვეული, თაბახის ფურცლები
|
No comments:
Post a Comment