Friday, September 27, 2013

საჩხერის წმინდა ნინოს სახელობის გზამკვლევის შედგენა


                     სასწავლო პროექტი


  პროექტის სახელწოდება:საჩხერის წმინდა ნინოს სახელობის ეკლესიის გ ზ ა მ კ ვ ლ ე ვ ი ს  შედგენა
1.საგანი-ქართული ენა და ლიტერატურა
2.კლასი-მეშვიდე
3.მოსწავლეთა ასაკი:12-13წელი
4.პროექტის მთავარი იდეა :მოსახლეობის ფართო ფენების ინფორმირება -მოწვევა საჩხერის წმინდა ნინოს სახელობის ეკლესიის გასაცნობად,ტურისტების მოსაზიდად.
5.პროექტის აქტუალობა:საზოგადოების  დაინტერესება წმინდა ნინოს ეკლესიით .
6.პროექტის მიზნები:1.თემისა და პრობლემის განსაზღვრა.
                                         2.მონაცემების ფაქტების ,სლაიდების მოძიება.
                                         3.ვიზუალური საშუალებების გამოყენება.
                                        4.კვლევისა და ანალიზის უნარის გაღრმა-
                                         ვება.
                                        5.გზამკვლევის რედაქტირება და მისი
                                       პრეზენტაციის უნარის გაძლიერება.
                                       6.ჯგუფურიმუშაობის უნარის განვითარება.
7.განსახილველი  ვადები:ერთი თვე.
8.მოსალოდნელი შედეგები:გზამკვლევის შექმნა.
9.საჭირო რესურსები:კომპიუტერი,ინტერნეტი,ციფრული ფოტოაპარატი,ფლომასტერი,სახელმძრვანელო,ბლოკნოტი...
10.შედეგი:მოსწავლეები შესძლებენ თემისა და პრობლემის განსაზღვრას,ვიზუალური მასალის გამოყენებას,გაუღრმავდებათ კვლევისა და ანალიზის უნარი,დახვეწენ პრეზენტაციისა და ჯგუფური მუშაობის
უნარებს,შესძლებენ გზამკვლევის რედაქტირებას.
  11.პროექტის  მსვლელობა:კლასს ვყოფ 3 ჯგუფად,გავანაწილებ დავალებებს,პირველ ჯგუფს ვავალებ აღწეროს გეოგრაფიული
მდებარეობა, იმერეთი,საჩხერე,ტაძრის ისტორია.მეორე ჯგუფს-ფოტოსურათებს,მესამეს კი -ინფორმაციას -დღეს როგორ მდგომარეობაშია.ვაძლევ დროს ,ვათანხმებთ მასალის წარმოდგენის დროს,  ვაფასებ განმავითარებელი  შეფასებით,ვაძლევ ბოლო რჩევებს.
12 კავშირი.საგნებთან:გეოგრაფია,ისტორია,ხელოვნება.VII.-1-2.VII.-10-11.
13.პროექტის ხელმძღვანელი:ნანა ჭოხორია.
14.ხელმძღვანელის ელ.ფოსტაnanachixoria@gmail.com
15.პროექტის ვებ-გვერდი:ბლოგი:nana chixotia.blogpot. com





















;





































































No comments:

Post a Comment